Mindre än EN vecka..

På må n dag bär det av till varmare bredgrader. är fan nervös. undra om jag kommer stanna tiden ut eller om jag kommer hem innan. .  vi får väl se hur det går för mig/oss.. ;)

på lördag drar vi till stockholm och sen på måndag till austalien.

jag är gaanksa så nervös. tänk om man glömer nå suuuuper viktigt. v ad fan ska man då göra.? hjälp..


Tänk att bara borta nästan 3månader utan att träffa mina päron,vännerna , farmor å farfar å syskonen. å barnen..
ojoj blir nog lite jobbigt det härr trots allt. det är INGEN som får blir lessen eller så.. för då är de fan kört för mig. då kommer jag vända i stockholm..

Mona.. du håller dig.. ska nopg inte prata med dig nå mer på telefon den här veckan. .för tror inte du kan hålla dig..
de kunde du ju inte för en månad sen. puckobarn..




kommer i alla fall saknar er alla sjukt mycke.... Älskar alla mina vänner och min släkt..

nmi får följa mig på www.resedagboken.se

alias :  StinaSunqvist




ska dra till farmor nu


pussss


Kommentarer
Postat av: Jannicas mamma

jag har tänkt ringa i flera dagar nu, men jag har insett att det är ingen idé, tårarna kommer spruta. Tänker inte förklara läget nu heller, så det så. Men en sak ska du veta...i love you bruden. Ta med dig det i hjärtat o var rädd om dig!!!!

2009-01-06 @ 15:21:36
Postat av: Jannicas mamma

absolut, jag älskar den där bilden. den är så ful så den är snygg, haha. ska fan göra en förstoring. ;)

2009-01-06 @ 21:11:01
Postat av: maria s..

ha d så kul nu stina där långt boorta tror ni kommer få d bra där =)

2009-01-09 @ 09:14:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0