Faan jävla bajs :/

hade skrivit hur långt in lägg som hälst så bara försvinner skiten :(

jobbade i alla fall natt igår med våran älskade chef.
gick bra förutom att det kommer folk hela tiden så man hinner fasiken inte göra nåting..

Igår gick jag på stan med johanna

hitta en massa saker
1 tröja
1schall(vet ej hru det stavas)
1st jeans
1jacka

Så nu ska jag p stan igen och köpa jenas och jacka menbörjar fan ångra mgi med jeansen.. ;P



Nu när jag har varit duktigt attt skriva blogg så är det fan ingen annan dom skriver.
johanna har inte uppdaeta fören typ nu och de var nästan två veckor sen hon skrev nånting.. en och en halv :)
madde har inte uppdaetara , inte robin , inte emma G inte anna P... vad är nu detta???


nää nu sk jag gå in på banken och sen bli de stan..


ha det så bra


kraaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0