helt ensammen.. :/

akke jobbar natt så jag får sova helt ensammen i natt :(
Ligger i sängen och lyssnar på "kälekslåtar" dom e ganska bra dom.. :)
vi plannerar att göra en "liten" resa så vi får se om de blir nåting av. kan nog vara sjukt kul i alla fall , om de då blir av.
måste jobba och spara en massa pengar först bara för annars går det ju inte :)

skulle vilkja dra till thailand till vintern men vi får se om det kanske blir nästa vinter lr höst kasnke för känns som att det bara kommer nya ider från min kära parner.. så kommer fan aldrig bli av att fara till thailand.. det får nog förbli en dröm för mig ään så länge :/


nu måste jag i alla fall hoppa i sängen.. ller man får ju inte hoppa i den för då kan den gå sönder ;/ ska krypa ner i den i alla fall




heej rå då :P

Kommentarer
Postat av: Jannicas mamma

2009-07-23 @ 09:55:29
Postat av: Jannicas mamma

följ med till kreta nästa år;)

2009-07-23 @ 09:56:38
Postat av: Johanna

jag följer med till thailand :D

2009-07-24 @ 08:40:20
URL: http://losemybreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0