konstigt.. lr?



hej hej..

I helgen var jag och festa med massa maxare, var inte alls nå fest sugen men ofra mig ändå och de sluta med att jag for hem vid tolv.. när fan har det hänt? att jag far hem? första gången i historien kan jag ju säga att jag far hem.
men nån gång ska väl vara den första..

men det som var konstigt. det var att jag var hos robin innan , lr itne att jag var där. men vi satt och prata låter.
vi har fan samma låtar på hjärnan , de var lite skumt..bland annat den här låten..
tycker den e ganska bra. men jag har fasna för den med michael jackson..

http://www.youtube.com/watch?v=WmxT21uFRwM


jag tycker faktist ganska mycket om lugna låtar.. har en annan på hjärnan oxå som jag fan itne kan sluta lyssna på. den går i mitt huve hela dagarna. när jag sitter vid datorn spelar jag dom konstant..

http://www.youtube.com/watch?v=6WJrtms8EoQ

såg en annan video. men den var ju hämsk så ville inte ha den på min blogg.. man vart je lessen av att se barnen..

jag måste fan gå en blogg kurs lr nå för jag duger ju inte änns att lägga in klipp fråån youtube på min blogg..
är det nån som kan hjälpa mig kasnke?? nää u måste jag börja fara mot jobbet..

på lördag kommer kasnke min lilla







mååste bara lägga upp en liten bild på min älskade emma som jag saknar såå mycket

nu tycker jag att du ska komma hem från götet emma.. snälllllaaa duu

nu ska jag fara till mitt arbete och jobba sig lite.. okej då bjuder väl på en bild på alla maxare ca 1år gammal




just det.. var ju på kalas i lördags.. det var ändå trevligt.. var med min syster på färjan,
hon var dock lite sötare i lördags än på följande bild ;P


lr hon var nog inte det...  ;P

känns som att jag inte hunni träffa henne och fridrik nånting när dom varit upp,
men det var mycke roligt i lördag i alla fall. det måste vi göra nån fler gång.. :)

ska ringa flisa nu och fråga vart hon e...



nää måste till jobbet NU


byebye

Kommentarer
Postat av: Jannicas mamma

"men där e ju min bästa kompis, får jag dela hon med dig, mamma"/Jannica;D

2009-07-28 @ 21:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0