natt jobb för hela slanten.. :)

igår jobbade vi natt. det var en rätt tuff kväll mycke folk hela tiden..
ringde ganska tidigt till linda och fråga om jag fick ta in nån fler eftersom att jag kände på mig att de skulle vara så pass mycke folk hela tiden för innan linda kom så var de nästan kö till dörren hela tiden..

ett jätte stort tack till linda som räddade min kväll.
även hennes egan oxå :) för hade inte sålt så pass mycke om linda ej varit där. så tack tack :)
tycker bara synd om henne för hon hade jobba hela dagen och skulle även upp med tuppen idag.
men man får sova i graven :)

nu ikväll så är det bara sälja som tusan..
min merförsäljning igår var ganska bra måste jag säga låg på 180 nå %..
men jag la in det på robin för jag står inte med på merförsäljningen och jag fattar ju fan inte den där kära datorn ;P


ska snart till baka till jobbet och köra på nytt..
måste snart ditt för måste kolla vart jag ska stoppa alla.. måste ju ha de bra planerat idag :) så att de kan gå så fort som möjligt..


akke ligger och sover här brevid mig i soffan. inge roligt alls eftersom att jag aldrig hinner se människan.. idag när jag kom hem.. då for han och jobba. idag när han kom hem så steg jag upp.. och nu ligger han och sover för att han sovit dåligt inatt.. och i natt när jag kommer hem så far han på jobbet lr så har han redan farit.. för tror ju inteatt jag är hemma till klockan fem..


ajja älskar min axel i alla fall de är väl de som är huvudsaken...



pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0