Stugan och vollyboll...

Hej.. kom på att jag skulle dra till stugan i tisdags.. axels föräldrar skulle fara ut tills idag/torsdag) vilken jag nappa på. det ända som var "problemet" var ju de där med färjan... jag både ångrar och inte ångrar att jag for.. för enligt nya schemat jobbat jag natt två onsdagar i rad.. och som som ahde planera in en utgång nån av dom dagarna.. men de gick ju inte :( om jag inte löser det på någe vis ;)

jag har fasiken fått lite färj nu oxå.. är lite "grisrosa" i ansiktet och på armarna :)


ajja var i alla fall och spela vollyboll i måndags, eller var de tisdag?? nää fan de var måndag. haha lr de kasnke var söndag? ajja skit samma. det var trevligt och roligt och jag hoppas värkligen att dom ringer nästa gång dom ska göra det.. var roligt som tusan.. haha förlåt johanna om jag skällde ut dig ;) haha men du tog ju "mina" bollar :)

ajja nu ska jag kolla in johannas blogg


heeej dåå alla glada

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0