trött för ovanlighetens skull... :(

Hej hej..
sitter vid datorn nu och håller på att somna för att jag är trött som alla andra miljoner gånger då jag inte sover ;P
jag funderar seriöst på att börja träna.. det håller faan inte i längden det här.. kommer fan rulla fram och se ut som en köttbulle om jag fortsätter sitta i soffan , äta , äta max mat och äta ännu mera onyttig mat.. :/
invändigt så är jag en riktig tjockis... bläääää :(

nää ska fan börja springa lr i alla fall träna å ¨gå pågym lr nå sånt. snart börjar ju basketen igång sen får jag väl börja spela innebandy med max igen för det är faktigt riktigt roligt..
och det är roliga människor som är med och spelar oxå så det är roligt..


Nu ska jag i alla fall gå ner i tvättstugan och hämta mina nya sänglakan som jag köptde på rea idag :)



skriver kasnke imogon igen om ni har tuur :)

kraam kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0