Boden alive...!! fylla och fajt ;P

Hej hej..
var i boden igår med johanna, var ändå sjukt roligt även fast vi bara var vi på området den längsta tiden av tiden ;P haha..
vi har till och med åkte "anka" det var en svann men jag sa anka hela tiden. det var faktist roligt. vi "paddla" trampa rakt genom vattnet så vi var dyngblöta . men det var kul..

ett stort tack till amanda för att hon kom och hämta oss...tack så mycket..

Nu håller jag på att somna men måste hålla mig vaken för ska ju laga mat åt chefen när han kommer hem från jobbet efter att ha jobbat tolv timmar,..

tycker faktist att jag är ganska så snäll..

vann en nalle åt axel i boden så när jag kom hem så fick han nallen och e kärleksmedlenade på bänken.. så gjorde jag macker åt han så han inte behövde göra det på morgonen för han blrjar halv sex :)

jag är SÅÅÅ duktig och snäll.. :) fast han har inte änns packa upp nallen, så vet inte om han vart nå glad :)


ajja men u ska jag dra ha det så bra


och tack johanna för en superkväll


Kommentarer
Postat av: Johanna

tack själv, det får vi göra om! =)

2009-06-27 @ 17:45:29
URL: http://losemybreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0