Det tar sig sa pyromanen..? ;P

Hej hej..!!

Nu är jag fan duktig på att skriva trots allt :)

Sitter hos mamma och pappa och väntar på bella. vi ska äta mat och sen drar väl festen igång :)
Majja kanske skulle fara till stan , hallå vad ska man göra där när jag är i råne.. de var ju lite dåligt majsan.  ;)

Nu tycker jag att bella kan komma för jag har tråkigt, jag hatar att vänta det är de värsta som finns tror jag.. bara vänt vänt ;P
Om man kasnke skullr öppna sig  en cider eller två :) det hade varit riktigt nice det ....

Nästa helg jobbar jag hela helgen.. men hade som ändå vela hitta på nånting , försöka att inte vara full oxå så att m,an orkar upp och jobba eftersom att jag är D.. själv.. inge kul det :)




nää nu ska jag dra men ha det så bra alla

GRATTIS till alla studenter


kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0