jag vet , jag är SÄMST

Jag vet att jag är sjuuukt dålig på att uppdatera min kära blogg.
Men våran dator är så seg så jag orkar knappt starta den , så det är därför :)
I helgen har vi varit i armasjärvi och hälsa på axels kompis.. kan ju säga en sak , det ligger ju långt åt helvete. men nog hade jag lätt kunna bo där trots allt.. jag är nog en liten skogsmulle innerstinne.. :)

idag har jag suttit på hemnet och kolla på en massa hus , vet ni hur skönt de hade varit med ett eget hus..
inte vill jag bo i lägenhet inte , :) tänk vad skönt med en egen tomt när det är soligt och fint väder.? kunna duscha när man vill , kunna spela musik hur länge och när man vill utan att vara rädd att granarna kommer att bli arga..
Näää inte är de annat än att jobba gärnet och köpa ett hus någonstans i skogen.. sååg ett sjukt fint hus som jag hade vela ha :) men tänker inte säga vart de var :)



nu tänkte jag ringa till epa , har pröva ringe men hon är ju så svår att få tag på :)


ajja heeej dåå

så vill jag ha era blogg adresser oxå :)


pusss

Kommentarer
Postat av: Jannicas mamma

jag kan bara tala om att grannhuset är till salu;D toaletten är minimal men möjligheter finns det gott om. rummena är urmysiga o tomten är underbar, mer än så behöver jag väl inte säga? när flyttar ni in?;)

2009-06-08 @ 21:43:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0