jobba jobba... :)

Hej hej..

har jobba dag hela långa helgen, det har ändå varit rätt lungt så det gör ingenting :)
Tycker faktist att mina överlämningar har varit bra.. får hoppas att emma ocå tycker det, tror inte att dom hade så mycke att göra på fredag kväll , inte om man såg timmarna :)

Ajja nu är jag i alla fall ledig en hel dag.. nää då får jag ligga hemma med så sjuk magvärk så jag tror fan jag dör.
Har fått springa och spy oxå , så vete fan hur det ska bli med jobb imogon får avakt och kolla om jag mår nå bättre sen.
annars får nog jag ringa till jobbet så får dom fixa nån annan, för jag är svimfärdig hela tiden och det är fan inte roligt.
men det löser sig med skridskor bara det blir is :)

Har jobba med abdid i fredags och lördags.. han var sååå himmla snäll med mig. (lr såinte)
han sa att jag EDAST väger 170kg.. jag undrar dock vart fan dom kilona sitter , för inte fan sitter det i brösten :) och inte rumpan,, Hmmm de är konstigt :)

Han sa att kassa skåter vägde mig gånger 3.. vilket vi snabbt räkna ut att de INTE stämmer eftersom att skåpet vägde typ 500kgnå kilo.. och sist jag väde mig vägde jag 51kg.. så det går inte riktigt ihop..
tror att abdid måste plugga lite matte :) lr kanske skaffa glassögon..
lr så kasnke han var full så att han såg dubbelt ;P stämmer ju i alla fall bättre de..
lr han borde vara så full att han såg 3dubbelt då stämmer det ju fan nästan helt.. :)

ajja jag väger i alla fall inte 170kg det är ju huvudsaken tycker jag :) för då hade jag nog blivit lite lessen ;P

Nu ska jag typ gå ocg dö i soffan och slå på en film, så kasnke jag bli frisk :)


så vil jag att emma ska komma hem NU.. saknar henne sååå himmla mycke, är nästan så jag får börja gråta när jag tänker på människan.. faan emma... tryck ut ungen nu så jag får prata med dig åtminstone så tar du första bästa flyg hem.. SNÄLLA....

Måste lägga mig ner nu innan jag tuppar av.. taack och hej för denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0