kalas plus otur

Hejsan hoppsan alla :)

tänkte bara berätta om min super braiga vecka..
i måndags så brände jag mig på pommeskorgen.. så det ser ut som att jag har försökt ta självmord på min underarm ;P
och i fredags.. vet ni vad jag gjorde då???

Mitt i lunche n när det är som mest att göra.. timmen då vi sålde för tio tusen..
Då står jag och packar en massa burgare.. såkommer Linda (min chef) i full käriär med en plåt som just varit i rosten , rakt in i min arm (just över armbåden).. tack för den linda :) haha är  de så man tar han om sina annstälda. :)
känndes inte just nånting i början.. men tydligen så brände jag mig , så nu har jag tv brännmärken , plus att det sved som faan när jag skulle duscha.. men jag menar, det som inte dödar de härdar ju , är de itne sådom säger.??
Linda vart i alla fall jtte förlåtande , elelr hur man nu säger, men på henne så värkade det som att jag skulle dö :) men det gör inget linda.. hämden är ljuv ;)

sen ett par timmar efter et så går min p tid ut.. hade kört till till jobbet för att jag ej kom in i gararget..
iegntligen skulle jag bara jobba till tre men fick sluta typ halv fem kasnke..
men i alla all så skulle jag springa och stoppa i pengar ,

kommer ut från omkläningsrummet där jag hade hämta mer pengar ocgh tagit på mig jackan.. då är det nån snäll människa som lämnat en hög med brödkartonger mitt där jag ska gå,.. hmm hur ska Stina lösa det här då??

yes , jag kom på det.. jag hoppas över alla dessa kortonger...       och pang..
vem tror ni ligger raklång på golvet och håller på att dö i skratt , haha samtidifr kommer linda ut rån frysen och ulrika runt hörnet.. dom frågar hur det gick.. själv klart gick de bra , men jag kan ju fan inte sluta skratta när jag gör sånna klatiga saker så jag låg där och skratta tills tårnarna kom.. ;P

det som itne dödar de härdar som sagt :) 

Det var min uppvärmimgen för emmas 20års kalas..
tack alla för en sper trevlig kväll

och ett stor tack till emma för ett bra kalas :)

Nu ska jag ut och städa bilen år axel och sen ska jag kasnke måla lite oxå :)


tack för denna gången

// ett jävla klant arsle

Kommentarer
Postat av: Johanna

du är så duktig stina ;) moahahha!

2009-05-27 @ 19:03:15
URL: http://losemybreath.blogg.se/
Postat av: Jens

Bra jobbat, Stina! Hade betalat bra med cash för att få se dig försöka hoppa över brödkartongerna :)

2009-06-01 @ 01:29:51
Postat av: Jannicas mamma

saaaknar dig

2009-06-06 @ 15:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0