Skärpning stintan...

Hej hej..

Nu får jag faktist skärpa mig med min blogg...

men har som helt tappa suget,vet fan aldrig vad jag ska skriva..

kan ju börja med att berätta att vi är hundvakt åt min systers hund och dte går faktist bra...
förutom att när axel kom hem igår så låg våran palmt på hela golvet inklusiva våran röda rhyamatta..
kan ju lova att det är gaanska mycke jord kvar i den.. men vi måste ta ut och damma den för annats kommer det ju fan börja växa pallmmer från mattan...

igår var vi till pappa och sa grattis åt han för han fyller år imogon.. men hinner inte fara till han nånting då eftersom att jag jobbar och på fredag ska jag på partay hos micke...

hade i alla fall kasta ihop en tårta frn gruden.. så jag bakade en jätte stor sockerkaka/tigerkaka.. det vart stor so tusan.. vägde jävigt mycke.. sen så kom jag på att jag hade bara lingonsyllt hemma.. inte så gott på tårta..
så kom jag på att jag hade vaniljkraäm.. så de fick blir de.. men då hade jag inte änns en påse med sånt så de vart jävbligt snålt med det.. så då kom jag på en bra ide.. kasta ihop smörkräm då.. sån som man brukar ha på rulltårta.. och det vart faktist bra.. som ganering hade jag frust hallon :)  det var faktist helt godkändt och ätbart :) braaa jobbad stina..

medans sockerkakan var i ugenen så kasta jag även ihop chokladbollar, dom vart oxå goda..
fast frågar ni mig så äter jag väl allt dom är onyttigt :)

nää om man skulle ta och bosta tänderna och gå ut och dampa lös med hunden en sväng... :)



ha en bra dag i pissvädret :)


kraaam


skicka era bloggar till mig...

för har inte kvar nåns blogg nu för tiden :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0