Stina är mitt namn ;P

hej hej...

nu har jag jobba natt igen.. ledig imogon och det ska bli sååå himmla skönt.
ska sova till tio i tolv för då måste jag flytta bilen ;)

sen får jag väl lov att följa med akke och hjälpa han med bilen/bilarna..
på fredag fårjag lön. . fick mer än vad jag trodde att jag skulle få så det känns mycket bra..
fast hade gärna tagit lite mera :)

får jobba ganksa mycke.. fast mycke natt nu när jag fåt a johannas typ alla K pass...
hoppas värkligen att hon är tillbaka tills slutet av månaden.. skulle vilja jobba med henne då.. hade varit såå roligt tycker jag...


nu ska jag fan sova så att jag hinner sova nånting...


god natt alla


kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0