Sjuk m.m.

Hej hej..

Sitter hos mamma och pappa nu , har varit till läkaren idag och göra lite tester , så nu e jag sjukskriven till fredag/lördag , dom sa att jag skulle komma tillbaka om de inte har blivit bättre , men i helvete att jag ska göra det .
för tänker fan inte vara borta nå mer från jobbet nu , är redan less på att sitta hemma och har ändå bara gjort de i  typ 1dag , lr nästan två blir de ju.. har tagit med mig ett gäng med filmer till mamma å dom som jag tänkte att man skulle kolla på när man inte har nå bättre för sig , men jag hoppas faktist att jag e frisk till fredag , för var som sugen på att jobba natt då, de är ganska roligt att jobba natt , lr det är roligt att göra det , och speciellt om man har ett  bra team ;) dock så har jag ingen koll på vem som jobbar fredag natt.. nån som vet det?


idag kommer en viss person hem , därför har jag flytt fältet och "bor" hos mamma och pappa nu,
ska ju "sköta om en lägenhet" i ca 2månader , så kasnke lånar mammas å pappas bil still stor stan så att jag har nånting att köra med..


Nuu måste jag gå för orkar inte sitta här nå mera nu




kommentera vet ja ;P


kraaam

Kommentarer
Postat av: Jessika

love you

2009-10-28 @ 22:46:42
URL: http://jessipezzi.blogg.se/
Postat av: vars är du?

hej du har inte skrivit på länge!! plizz skriv snart igen!

2009-12-12 @ 09:22:56
Postat av: Anonym

Uppdatera flicka lilla =) miss it!

2010-01-22 @ 21:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0