Bor i lägenheten 1månad..!!!

Hej alla glada..!!

Som ni kanske vet är tant stina nybliven singel , vilket jag tycker suger fett jävla håårt.
jag hatar att vara ensammen , finns fan inge som är mer tråkigt än det..
ska i alla fall bo i lägenheten 1månad medans axel är i usa , sen får vi se vad som händer.
kan som inte bestämma mig vad jag vill. ska jag bo hemma och blir gråhårig?
lr ska jag flytta till en alldelens egen lägenhet som bara jag bestämmer i , de hade varit såå underbart skönt.
men sen då.? på kvällarna när de är mörkt , kallt , se flim själv , sova själv.. de är ju inge kul alls , tror jag kommer få ringa mina vänner väldigt ofta och be dom komma , men saken är den oxå , alla dom kompisarna jag har i råne värkar vara för lata för att fara HEEELA vägen till stan , de har då värka så i 2års tid .. fast även om jag bor hos mamma och pappa nu så värkar dom ändå inte så brydda i att hälsa på , så orkar inte hålla på att springa efter dom hela tiden ,...

tänkte kasnke ha en liten fest i helgen ,.. antingen fredag lr lördag . sjunga lite singstar och grejer.
så ska kolla om det är nån som är sugen lr om alla har mögla fast i råneå ,.. mina vänner från stan tvivlar jag inte på att dom inte ska komma , ända anledningen är väl att dom jobbar lr ska jobba dagen efter ,  lr nå annat innplanerat..


Neej nu får de vara bra för denna gång



byebye alla glaada



Kommentarer
Postat av: kylan

jag kommer lätt om du har fest ;) helst på lördag :O hehehe

2009-09-29 @ 11:02:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0