Helgen..!

Hej hej..!

Var på lite fest i helgen , de var väl trevligt :)

Vet som inte vad jag ska skriva , har i alla fall blivit singel . det är och var de värsta som kunde hända i mitt liv just nu,.. orkar inte de här just nu , mår så jävla dåligt så de finns inte på kartan :(

Jag äter som en bäbis..? idag har jag ätit 1macka och ca 3msk på med ris och sås ,.
är helt tom i skallen och kroppen , sover som ett cp , vill inte gå och sova på kvällen , vill inte stiga upp på morgonen :( bor hos mamma och pappa nu , men jag saknar min lägenhet i stor stan,vill värkligen inte bo i råneå , vill inte vara hära , känner att jag får panik.

vill bara skrika rakt ut.

är de ingen som har en soffa att hyra ut åt mig?



faan alltså , pallar inte, vill ha nån att kramas med , den ända personen som jag kramades med konstant har lämna mig :( huur ska de hära  går? nu när man värkligen behöver närhet har man fan inte de för fem jävla öre

Kommentarer
Postat av: Raiijsan

du är alltid välkommen till mig på tuna , fast min soffa är ganska oskön att sova i men ingen har dött i den än sålänge/raiijss

2009-09-13 @ 19:27:12
Postat av: Stina

Tack raiiijsan :)

2009-09-13 @ 19:37:44
Postat av: emma

du får en säng här vettu! :)

2009-09-13 @ 21:42:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0