Onsdag 16/9-09 ...?

Hallo..!

Nu sitter jag ny duschad och funderar på vilken tid men ska dra sig mot luleå , tänkte fara in vid 13 tiden men Malin är ju ändå inte i lule då så vet inte riktigt vad jag ska göra , måste i alla fall lämna bilen till axel och hämta lite saker i lägenheten men de blir väl lite senare de kanske ,

Vi ska samlas idag klockan 17:50 vid  Max driv in vid ok , sen bär de av mott våra stugor vi ska sova i , ska bli riktigt roligt . men samtidigt så JÄVLIGT jobbigt .

för er som inte vet så ska vi ha en tävling där typ alla max i norbotten ska tävla mott typ alla högre uppsatta,
och jag och Malin från mitt jobb gick så klart vidare till finalen som kommer var imogon. Fattar inte hur de kunde komma sig eftersom att jag är sååå ontränad. men ska i alla fall till nån stuga (brändöm tror jag) vi ska tävla , äta god mat , bada badtunna och festa lite . Ska bli riktigt skönt :)

Första tävlingen som jag och malin vann så sprang vi ca1mil och cykla ca1mil , tog för oss 1timma och 55minuter , dagen efter så säger jag bara en sak , sån jävla träningsvärk .. och den hära tävlingen så säger dom att man INTE är i mål under 6Timmar , fyy faan säger jag , tur att jag har semester så jag kan vara död i 1 vecka lr 2.


Nu ska jag stoppa upp cykeln på cykelstället och dra mig in mot stan , för ska om på en affäroch köpa bra haa saker :)  som pappa har tipsa mig om ;) taack för de dady ;P




Heeej dåå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0