detta är inge roligt :/

Hej igen.. ;)

det tar sig med mitt skrivande trotts att ni är totalt värdelös på att kommentera :P
jaaa lina den är inte allt för stor i alla fall :)

Hmm vet faktist inte vad jag ska skriva idag, kan ju skriva att jag ska till läkaren på torsdag igen, jag har fruktansvärt torra händer, mina ben håller på att gå sönder totalt för att det kliar så jag håller på att bli gråhårig..
så dom ville att jag skulle komma in så dom får kolla vad det är förnånting.. jag är ju lätt stamis på lthalland nu för tiden i alla fall...

idag har jag tävlat om en ny iphone, tänkte att jag skulle vinna den så kan mamma oxå ha en, då kan vi ringa videosamtal till varandra, de hade varit roligt med sånt ;) speciellt till sommaren..

på prick en vecka kommer jag sitta hemma i lule kommun nånstans, mesttroligen är jag väl hemma hos mina mamma och pappa, men de finns stor chans att jag är i jämtön oxå ;P
guuud så jag längtar alltså, jag skulle kunna gå och sova nu för att sedan vakna upp av att det är måndag, det hade varit det bästa ;) sååå skönt alltså :P
fast jag vet så väl att när jag väl har varit i råne några adgar så längtar jag hem till min egna säng , så vi får se hur det går denna gången, för vi har ju inte så stor säng hemma hos mamma och dom och jag tar tydligen väldigt stor plats.. men vad gör det :P

ajja nu orkar jag inte skriva nånting mera.. hare så bra alla

glöm INTE kommentera nu ;)


pussss

Kommentarer
Postat av: Lena Nilsson

Hej Stina! Vad fin du är med din lilla mage.Hoppas att du mår bra och att läkarbesöket gick bra. Ska bli kul att få se dej och den. Vi åker till Stockholm 23 och hem igen den 26. Ska fira jul med Axel och hans föräldrar.Ha det bra och sköt om er. Kramar från faster Lena

2010-12-14 @ 19:25:48
Postat av: mamma

Nu du stina är det inte långt kvar tills vi ses.John-erik jobbar eftermiddag så han hämtar er.Hoppas det inte blir mer snö på måndag.Din pappa har skotta snö i fyra timmar idag.Nu ska jag och ducha innan jag hämtar lisa på kalax.Hej då.

2010-12-17 @ 17:42:40
Postat av: mona

snart gumman snart snart snart. jag dör av längtan!!! <3

2010-12-17 @ 20:14:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0