Hej igen ;)

Hejsan..

det har inte snöat nu i alla fall, men nu väntar jag på att en trött anders ska vakna eftersom han fortfarande ligger och sover, jag är inte lika trött förtfarande, lr jag är jävligt trött mitt på dagen när jag jobbar och så dära, men när jag ska stiga upp så går det mycket lättare att stiga upp..

om nästan 1v så är jag i lule, det ska bli sååå skönt, saknar min mamma,pappa,farmor,syskon,vännerna. jaa jag saknar alla ;) tänkte att jag skulle ge er några bilder nu så mona och emma bli glada, även fast emma fick se magen live igår på jobbet ;)



är du nöjd nu mona lr ska du ha alla bilderna när vi ändå håller på.? ;P



Nu är jag alltså inne i vecka 15 för er som ej hänger med


jag sa till anders att han INTE skulle ta med mig, :/




jag ser så himmla glad ut alltså ;P men trodde att han fatta när jag sa att han bara skulle ta magen, sen vart jag sur och orka inte ta om bilderna.. :/ så nu får detta duga ;)


nu tänkte jag göra lite frukost och sen är det jobba som gäller, men får jag inge kommentarer så tänkte jag fasiken sluta skriva på denna bloggen, bara så ni vet ;)


tack för idag

pusss


Kommentarer
Postat av: Lina s

Åh va gullig lite mage du fått!! :)

2010-12-11 @ 11:05:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0