Hej mitt vinterland :P

Hej hej...!!

Är fasiken helt slut idag känner jag, var hos mia igår och bakade, vi bakade från klockan 10-18:30. fast det var bar jag och mia kvar sista timmen/timmarna.. Anders fick åka ut vid åtta igår på morgonen och skotta snö, och gissa när han kom hem då? han kom hem för en timma sen, vid halv tio. såjag tycker synd om han. så jag ska laga en god frukost och ge han frukost på sängen tänkte jag ;) får vi hoppas att han bli glad ;)

Mona:jag tänkte inte lägga upp magbilder så ofta faktist, plus att jag kommer ju upp på två ju ;)
och emma, varför ska du ha magbilder när du ändå ser mig nästan varje dag ;P haha du ser den ju live ;)


idag ska jag i alla fall till ortopeden för dom ska kolla mina fötter eftersom jag haft problem med dom i typ 2år om inte mer, så nu är jag less på att ha ont, för senaste halvåret så har jag haft så sjukt ont när jag kommer hem. det är faktist inte alls roligt. så nu har jag tagit mig i kragen och gått till läkarenoch han skicka mig vidare eftersom han trodde jag hade hällsporre, men i värsta fall kunde jag ha sprickor i hällarna.. vi får hoppas på de första, de lät i alla fall bättre ;)

nu tänkte jag gå och starta en tvätt med anders jackor så att han han nån jacka att ha på sig, sen ska jag äta frukost och göra frukost åt han innan jag åker till sjukhuset...
tänkte städa idag oxå men nu har jag ju sovit halva dagen :/ sen kommer jag fasna hära och säker i telefonen oxå.. får städa imorgon istället. ;P fast då tänkte jag ju åka till ullared och handla klappar till mina syskonbarn ;P måste ju tänkte på vad man köper nu så man inte köper för stora saker då man ska åka flyg upp ..


men men de ska nog gå bra ändå, vi får ju ha både handbagage och vanligt..

nu måste jag dra annars så fanns jag här länge. ha det så bra

glöm ej kommentarerna ;) taaack

pusss å kraam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0