nu har det snöat igen :P

Hej gott folk...!

Nu har det snöat igen vilket innebär att anders ännu en gång är ute och skottar snö, men vad gör det ;P då behöver jag inte stressa på ullared ;) fast undra om det är mycket folk idag?? jag har i alla fall försökt ringa emma men hon värkar då sova väldigt gott så det är bäst för henne att hon vaknar snarast, annars tar de husihelvete ;P

jag har kommit på att jag skriver blogg typ varje gång det har snöat, lr.?

ajja i söndags så var jag till mia och bakade, vi bakade ischoklad, falskabeskvier,bullar och lussekatter, sen åkte alla hem och det vara bara jag och mia kvar. så vi åkte ut i "snökaoset" och köpte oss pizza och åkte hem till mig och käkade, var faktist riktigt gottoch jag åt nästan upp hela barnpizzan.. det var bra jobbat för att vara mig tycker jag ;)

tror att jag går in i vecka 15 imorgon enligt mina och emma n beräkningar. så idag är jag i så fall i 14+1(0) ..? nåting sånt tror jag, fast jag säger att jag är i vecka 15, låter mycket bättre tycker jag ;) så nu är det" bara" 6månader kvar BF vilket jag tycker är huuur långt som hällst, det är jobbigt att vänta har jag märkt ;P

Nu har jag en fråga till er få som läser bloggen, tror ni det blir en flicka lr pojke? skriv en kommentar om vad just du tror, roligt att få veta vad alla tror ;)


nej nu ska jag ringa anders och kolla hur det går sen ska jag ringa lillemma igen.

heeej då för denna gången

p.s. mamma du har blivit dålig på att kommentera ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0