Tänkte skriva om mitt 2010

hej hej..

nu tänkte jag skriva om mitt 2010 i den snabba versionen ;)


*i januarie Fick jag egen lägenhet i onsala då jag bot hos emma och robin sen december
*träffa en underbar kille som jag vart ihop med i februari
*sa upp min lägenhet efersom anders hade ett helt hus och vi var bara hos mig
*flytta till anders slutet på feb
*var på lille antons dop i luleå, även amandas 20-års kalas
*firade valborg hemma hos mig och anders och vi bjöd på lite kalas
*mamma och pappa kommer och hälsar på<3
*den 18 juni förlova vi oss
*joesfin och david gifter sig
*vi åker till lule och hälsar på min underbara familj och fiskar kräfter
*vi åker till stockfolm och hälsar på min underbara syster lisa och frutte
*jag känner mig konstig och mensen kommer ej, vilket visat att jag är gravid
*ultraljud, det är" bara" 1bäbis
*jag och anders har varit förlovade i ett halvår
*vi åker till lule och firar jul med min underbara släkt, tack så mycket
*GOTT NYTT ÅR...!!!!!

jaa det var mitt 2010, hoppas på ett ännu bättre 2011 ;)
nu vill jag mest bara att det ska bli juni månad.




gott nytt år alla glada ;O)

Kommentarer
Postat av: marina

När kommer det nya magbilder.Jag väntar.

2011-01-15 @ 09:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0