God morgon..?

Godmorgon alla glada,..!

då var de dags för den sista dagen på den här arbetsveckan och imorgon på morgonen så sätter jag mig på tåget till växjö, det ska bli mycket trevligt och roligt tror jag ;)
ska hälsa på mina kusiner och min morbror, kom på attjag skulle ju behöva åka och hälsa på carola och diana oxå eftersom jag ej träffat dom på ganska så många år, men vi får se hur mycket jag hinner med..

igår så snöa det ännu mera här nere, nu tror jag att vi har ca 8dm snö här, i alla fall ute vid emma är de det för det läste jag i tidningen ;)
så mycke snö har dom inte haft på över 50år, förstår ni då varför det är kaos för att de snöar..?
dom borde ju komma upp till lule och få övningsköra lite i snön innan dom får körkort ;P


annars så är allt bra med mig, säger som en som brukar vara in op jobbet, det är onödigt bra ;)
lr föresten så har jag sjukt ont i tyggen av den här jävla skit sängen, men det problemet kasnke löser sig ändå ;)

så har jag ont i höften oxå eftersom jag sprang in i bänken igår på jobbet, jävligt onödigt.
men annars är det onödigt bra ;)


nää om man kanske skulle gå och äta en korvmacka och dricka varmchoklad, de trorjag blir kalas bra ;)




nöff nöff



hejdårå  ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0