Hejsan gott folk ;)

Hej hej, nu sitter jag på tåget på väg till mina kusiner och min morbror.
det ska bli mycke roligt att hälsa på dom flr engångskull, det var ju inte igårjag var där även fast det känns som det ibland, känns som att det var nyligen man var där och lekte med robban, och sov över oxå för den delen.

men nu är jag en stor tjej ju ;) det händer ganska mycket nu förtiden om jag säger så, kan inte riktigt skriva allt h hära för måste först prata med en viss person om en sak, men vet som inte vart jag ska börja :/ känns  jävligt jobbigt när jag tänker på det :/
men det är ju en del avlivet så det är väl bara att ta tag i den delen och göra det,..


men i alla fall så trivs jag sjukt bra här nere trotts allt, trodde jag skulle ha hemlängtan hela tiden men jag har inte det faktist, ;) det är nog mycke Emmas förtjänst,så stort tack till min underbara emma för att jag har dig ;) och även mitt jobb för trivs så bra dära, själv klart måste jag ju tacka robin,anton och börje oxå.. och även anna och emma som jag fått vara och umgåts med en sväng lr två ;)


fast självklart glömmer jag ju inte er där emma,

alla rånefolket: saknar er så mycket ibalnd
lillen:saknar dina tokigheter
malin:din svammel , vem ska du nu tävla med i iron max.? ;) du hittar ingen som är lika envis som mig ju ;)
<Robin: saknar dina tokiga upptåg
linda:våra små tjuvraster är fett saknade
busken: ingår ju i party gänget och de saknar jag grymt mycket ;) busken,siken och lillen ;)
madde den glada: finns INGEN person jag vet som är lika glad som henne, man behöver bara kolla på henne så har man energi och glädje för en vecka framöver.

lill emma:tyvärr umgicks vi inte så mycket men saknar dig mycket ändå ;)


nnää nu orkar jag inte skriva nå mer om folk, förhoppninsvis vet ni vilka ni är..

sitter och funderar på om jag kasnke ska läsa tidingen lite om curligen, fett bra att dom vann ia alla fall, bra jobbat tjejer ;)

nu ska jag nörja lite FB och sen läsa om OS,


ha en bra dag alla ;)

Kommentarer
Postat av: Jessika

miss you like hell fisen... <3

2010-02-27 @ 10:13:14
URL: http://jessipezzi.blogg.se/
Postat av: Maddsan

Tossan vad du är söt!!! Nu fick jag Stina-upptågs-abstinens! Jobbet är icke detsamma sen du emigrerade söderut skall du veta. Kram!

2010-02-27 @ 10:21:19
URL: http://Sandkornochsotvatten.blogspot.com
Postat av: stina

saknar dig oxå lillen sjuuuukt jävla mycke, du ska få en fett jävla kram när jag kommer hem. lär ju få gråta när jag träffar alla :/ joo madde saknar jobbet jävligt mycket, och dina glädje är fett saknad ska du veta.. :)

2010-02-27 @ 10:49:25
Postat av: stina

saknar dig som stryk lillen, du ska få en stor fet kram när jag kommer hem ;) kommer kasnke få lite vatten i ögonen oxå :( madde saknar den dära glada pricken såå mycket, och jobbet saknar jag en massa oxå..

2010-02-27 @ 11:45:21
Postat av: Johanna

om du glömmer bort mig i sådana här inlägg kanske jag inte kommenterar mer ;) haha!

2010-02-27 @ 15:57:15
URL: http://losemybreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0