länge sen sist ;P

Hejsan...

det avr ett tag sen jag skrev här nu, men har ändå inte hunni hända så himmla mycket på den tiden,
idag känns det som att det kommer bli en bra dag.. ;)

ska vara med anton fram tills robin slutar eftersom emma jobbar till 20:30 , så det ska bli roligt, tänkte gå en sväng med han på kungsmässan så kanske jag kan köpa nån rolig grej åt han ;)

imåndag var jag på hockey, det var inte en så bra matsch eftersom dom förlota,
så jävla dåligt att dom tar på sig utvisning med 1min kvar av matchen och det står 1-1, tror ni inte frölunda gör mål med 6sekunder kvar, JÄVLA SKIT vad jag fick svära, och fy fan vad alla var glada där borta, alla utom jag,

börja tyckte i alla fall att det var sjuk roligt att reta mig, vilket jag inte tyckte var lika roligt..


men nu är det bar hoppas på de bästa inför slutspelet, hade varit bra om dom möter frölunda så jag får gå på några matcher till ;)



ha det gött alla



pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0