Pistvakt/ person A,B och C.. :)

Hej gott folk, även fast ni inte är så många, men ni är total värdelösa på de där med kommentarer ju :/

ajja nu skajag vara lite små hemlig av mig, känner ändå för att skriva lite ;P

En viss person A är lite smått vilsen i pankaks smeten och är även sugen på en person B, och person C är inte så dum ;P så om då person A vill ha både person B och person c..? hur gör man då rå? då tar man väl kasnke c så kanske man även får person b på köpet, .?  ;)

hahaha nu kommer ni inte fatta mycket för det låter så himmla fel så ni kommer ju ändå inte fatta ett skvatt ;P
men det är nog lika bra det, ni kommer missuppfatta allt tror jag ;P


ajja idag har jag kasta in färg i håret helt själv, det var ju ganska duktigt tycker jag, så har emma och anton varit här och vi sjöng lite singstar, de var fan inte igår man gjorde det alltså ;P

tänkte ta med mig skivorna på lördag till emma så kan vi värma upp med lite singstar, det är ju alltid trevligt. men tror ändå att det bara kommer vara jag och emma som sitter där i slutändan.
sen efter att vi varit hos emma och robin ska vi på rock partyy, det blir nog toppen bra, har varit på kungsmässan igår och inhandla lite nya grejer, ett linne, en tjocktröja,en tröja,amrband,hårgrejs,skor.. så nu är det fan färdigshoppat för min del för en lååång til framöver..


nu tänkte jag sjunga lite singstar i min ensamhet.



p.s. glöm inte era kommentarer nu då ;)

Kommentarer
Postat av: Johanna

vad hette singstar-skivan vi sjöng på din fest? den som hade toto-africa? den var ju klart bäst :)

2010-02-17 @ 19:23:06
URL: http://losemybreath.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0