Sjuk IGEN....!

Vad har jag gjort för att förtjäna att bli sjuk igen.?
har knappt sovit nått inatt för jag frös och svettades om vartannan.
så till slut ringde min klocka och tyckte de var ganska skönt eftersom jag ändå inte kunde sova,
men när jag varit uppe ett tag och sen lägger mig ner i sängen för att vila i två sekunder så får jag springa på toa..
magsjuka igen....? vill inte vara sjuk , hatar att vara sjuk..

tycker att nån annan kan ta på sig de hära istället för mig ;)

men nu har jag tagit panodil så nu känner jag mig pigg som en mört,kanske borde hoppa in i duschen medans jag orkar stå upp, ska fan köpa en stol till duschen.
lr så kasnke jag ska köpa ett bubbelbadkarl ;) de hade oxå varit ganska så nice tycker jag..

har varitpå coop en sväng och handla lite grejer , hyrde även en film så jag har nånting att göra hela långa kvällen, klättrar ju redan på vägarna..



nu skulle man ha skitit pengar då hade jag köpt mig en egen massör , har så jävla ont i nacken nu så huvva..

ska lägga bort datorn nu och vila lite sen blir de väl duschen


heejdå råå  ;)



Kommentarer
Postat av: Lisa

Magsjuka som kommer och går = Bebis i magen?



Varför skriver du inte att du saknar din syster?



Samt vem skall växa upp?

2010-02-04 @ 22:56:43
Postat av: Stina

klart jag saknar dig , för att ha en bäbis i magen måste man väl ha sex..?? lr? ;)

2010-02-05 @ 14:05:23
URL: http://bulten85.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0