Snöstorm i götet..!

japp de kan man ju säga att det är, folk i södra sverige kan ju fan inte köra bil flr att de snöar lite(mycket)..
vem orkar ligga i 50km/h på E6an , jävla luskukar..

imorgon öppnar jag på jobbet och kommer ju fan inte ta mig fram tror jag, dom tar ju dom stora vägarna först och det kommer ju hinna snöigen tusen gånger innan jag ska åka, hoppas bara det är nyplogat när jag ska upp..

ikväll är det paradise hotel finalen.. det är ju ändå gaaanska så spänande tycker jag ;)

har suttit och snacka lite "skit" med mamma i nästan en hel halvtimma, det var trevligt värre.
min bror fyller 16år idag så jag sa åt han att han var byxmyndig, fast han sa att de är man från när man är 15.. men är det 15 lr 16?? vart fan lite fundersam över de där ändå...

har fan ingen anning om vad jag ska skriva idag , känner att allt bara blev jävligt grötit så kasnke ska ta och lägga ner de här med bloggen trotts allt ;)

föresten så kom jag på nånting jag ska göra på lördag, ska kanske på nån barnmarknad med emma , shit vad roligt ;P lr kasnke inte..? haha vad ska jag göra där? har ju inte så många barn så vitt jag vet i alla fall ;)
fast jag kan ju alltid skämma bort anton lite extra mycket, är nog redan på god väg att göra det eftersom jag tycker det är lika roligt varje gång man hittar nå gulligt att köpa , så det kan nog bli ganska roligt på den där marknaden.. om inte annat så har jag ju värdens bäst sällskap med mig ;)




ajja nu ska jag dra. heejdårå ;)



pööözzzzz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0