Det var INTE igår..

inte iförgår häller ;)

Nu gott folk bor jag ialla fall i Onsala som tillhör Kungsbacka, trivs jätte bra här och helt underbart att få vara så nära emma, hade inte överlevt utan henne,.. stor TACK till min lilla epa ;)

men jag saknar alla dära hemma sååå mycket ibland'.

alla mina maxare

Lillen: glöm inte att vi är bäst och att du snart ska komma ner
Malin:Du är fett mycke saknad av lilla mig
Robin:Även fast du inte är som man ska så är du trots allt ganska underbar ;)
Linda:Du är och kommer nog alltid vara bästa chefen på max , lycka till på nya stället
Busken:saknar alla våra luncher och fika pauser :/
Sandra: du är coolast (om man inte räknar med mig så klart ;P )
lina:även fast du är minst så är du saknad ändå
Antonin: har bara en sak att säga där, de gööööör inge
Madde E: Saknar att träffa den där glada tjejen som alltid går med ett leende på läpparna
Anna A: Räddaren i nöden
Johanna A: du får vara med på max listan ;) vi har ju närmare till varandra nu mera, sjuukt bra


Familjen: Nog kan det vara jobbigt med föräldrar ibland men dom är trots allt de bästa som finns,
även fast min pappa kan reta gallfeber på mig mellan varven, och även fast vi retar gallfeber på mamma ibland,
sakna min mamma igår så jag satt och hörde på mors lilla olle för den sjöng hon för mig när jag var liten :)


fast nu har jag börja sjunga den för Anton , den är ändå rätt bra ;P även fast jag är för gammal för de ;)


alla mina andra vänner som inte står med där upp (mona,majja,bella m,f)

saknar er sååå mycket ibland, vill snacka lite skit nån dag så det är bara att ni ringer mig ;)




okej tillbaka till mig då ,

har varit sjuk/är sjuk så har suttit inne sen igår klockan tre så jag har lite spring i benen nu , hade kunna fara ut och springa en runda om jag nte varit sjuk, ska ta upp de där med träning på riktigt nån dag när jag känner för det(vilken aldrig kommer bli av)

har i alla fall hunnit varit in till gbg och festa lös med underbara Emma E , vilken var super roligt och trevligt, förutom att emma spillde ut ett glas vatten över hela mig och calle rev min nyköpta drink i golvet ;)'
sen kommer jag inte ihåg så mycke mera detaljerade saker förutom att jag och emma var ganska runda under fötterna där ett tag,,
men nu på lördag är de dags igen att dra en liten fest med henne och det som är bra nu är ju att anna oxå ska med, så detta tror jag på stenhårt ;) kommer bli kalas kul ,


har sutti vid dator hela dagen och kollat på alla 16 avsnit av riverside på svt , såå mycket hade jag att göra idag, ska se de sista avsnittet nu och sen ska jag kolla på paradisehotel avsnitten för jag har ju inte sexan :(



men nu ska jag gå in på fb en sväng


ha det så bra alla


och föresten så harjag skaffa mig en twitter (totalt värdelöst)  bulten85 är de i alla fall




pussss , och nu vill jag ha kommentarer annars skiter jag i detta ;)




Kommentarer
Postat av: Johanna

du är ju bara för gullig stina :)

2010-01-26 @ 21:20:52
URL: http://losemybreath.blogg.se/
Postat av: Maddsan

Söööööt!

Låter som om du har kul i där nere i sverige iaf :)

2010-01-27 @ 19:35:34
URL: http://sandkornochsotvatten.blogspot.com
Postat av: Bella

Saknar dig med Stina :D Hoppas allt är bra där nere, här är det då skitväder just nu! Måste komma och hälsa på dig nån gång i år men det lär nog dröja med tanke på att jag är gode fattig ;P haha

2010-01-28 @ 04:09:28
Postat av: Linda

Haru gått och blivit sörlänning! :P

2010-01-28 @ 12:15:24
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0