Söndag

igår var jag ut med emmaa,anna och sebbe.. det var mycke trevligt och roligt även fast de vart en jävligt tidig kväll ;)
tror jag var hemma till halv två, fast hade jävligt stora sömproblem eftersom jag somna typ vid fem lr nå sånt..



nu är de totalt stilla för mig och har ingen anning om vad jag ska skriva,
har i alla fall legat i sängen typ halva dagen, fram till tre tror jag de var, då kom jag på att de var dags att stiga upp,
så då for jag och inhandla en kebabrulle , de var ganska gott fast kan fan inte äta när jag är bakis,..


undra vad som händer nu då? nu har tanten många bollar i luften ;)


men de blir nog bra på någe sätt ,




ajja heej då råå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0