Då var man i luleå/Råneå

yes nu har man "landdat" i stor stan ;P bil resan gick bara bra.. jag var ganska trött vid slutet och tror nog att jag sov ganska mycket faktist.. men jag låg så bra där jag låg så de gör ingenting ;)

ikväll var det meningen att vi skulle på östenspärla med min faster men eftersom jag fått feber så vart det inte av.. ringde till henne och fråga om hon ville träffa mig ändå och hon tyckte det var bättre att jag vila upp mig, så imogon tänkte jag trycka mig full i pandiil och gå på frukost och lunch dajt men mina underbaraste ;)

sen ska jag och anders till mamma och pappa är det väl tänk..


nu ska jag hjälpa mamma att hacka lök..


men ha det så bra alla


kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0