det var inte igår.. ;)

Hejsan gott folk..!

Nu har jag just kommit hem, har varit och jobba och handla lite små grejer till anders, han ska få ett påskägg ;) för de får ju alla barn när de är påsk, fast de är ju från påskharen igentligen ;P

på sista tiden har det väl inte hänt så mycket, har flytta ännu en gång så är ganska så less på att packa och packa upp grejer, men hoppas att jag inte behöver flytta nånting mera... på väldigt länge i alla fall, :)

känns nästan som att de är höst/vinter för jag är fan trött hela tiden och de är så sjukt jobbigt, men de är tack vackert att stiga upp och vara i full gång hela dagen ändå ;) igår var vi och kolla på en ny soffa och så var vi på ikea, har köpt en grej åt Anton oxå som han ska få när han kommer hem från sjukhuset, för när man varit sjuk och är så liten så måste ju tant stina vara snäll och skämma bort han lite ;) de tycker jag om göra, fast nu måste jag nog ta de lungt med handlandet, det går mer pengar än vad jag få in och då har jag ändå inte betala nån hyra ännu så vet inte riktigt hur detta ska gå ihop, men jag tänkte försöka jobba mycket nu i april månad , så med lite tur så kanske jag får lite mer pengar nästa månad ;)
men fick ju lite pengar denna månad eftersom jag varit borta en vecka för att åka till luleå...
tänkte åka upp en vecka i smomar till luleå om jag nu har råd med det, känns som att jag fan inte har råd att leva just nu så orkar inte tänka på alla utgifter just nu...



nu tänkte jag kolla baken och sen kasnke vila lite innan anders kommer hem för han hade tydligen tänk att vi skulle åka på några affärer..


så ha det så bra gott folk


saknar alla er där hemma


pösss

p.s även min syster i stockholm så klart ;)





mona du är älskad och saknad

min lilla gullunge ;)




saknar mitt jobb och mina gammla UNDERBARA kollegor
en stor PUSSSS till er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0