Måndag hela dagen...!

Hejsan..

nu sitter jag hos min morbror i växjö, har varit här sen igår.
men i lördags så var jag hos min kusin , vi var ut och käka och sen gick vi på några uteställen, det var mycke trevligt.. har även fått ett nytt smeknamn..  norrland , de var väl inte dåligt..? ;P
ena killen  försökte härma mig och prata jätte grov norrlänska men tycker inte alls att jag låter så dära , men tydligen så tycker dom att jag gör det..

ajja har i alla fall lite hemlängtan nu , nu vill jag hem till mitt eget.. de är inge bra att åka bort så här långt bort ;P

allting känns i alla fall jävligt bra, nästan farligt bra tycker jag att de känns :)
och nästa vecka så åker vi till luleå, de ska bli roligt att få träffa alla där hemma..

fast fattar inte hur jag ska hinna med att träffa alla, lördagen är det dop för anton i alla fall och sen är det väl kalas för amanda som fyller 20år, så hade jag funderingar på att gå ut fredag oxå men vet faktist inte om jag hinner med det, känns som att jag har fullt upp alltså, de kommer kasnke inte att gå :/
men måste ialla fall träffa mina maxare ,..

nää nu ska jag äta lite frulle ;)


och johanna de e klart jag saknar dig oxå , men skrev ju bar dom hemma i lule, så du fick inte vara med ;)



ha de gött alla

kraaam

Kommentarer
Postat av: Johanna

hahaha, vad bra ;) men du, du ska inte upp till luleå nå i påsk då?

2010-03-07 @ 10:30:55
URL: http://losemybreath.blogg.se/
Postat av: Anonym

näää ska inte upp under påsk //STina

2010-03-17 @ 11:09:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0