Måndag igen.. ;P

snart åker jag till lule gott folk och de känns faktist jävligt bra, ska blir så roligt att få träffa alla maxare och mina vänner.. hoppas bara att dom har tid att gå och fika på fredag innan jag åker in till lule för att träffa maxarna..
men får väl hoppas att det går att lösa ;)

nu sitter jag hemma och ska packa upp massa saker , borde börja packa väskan till lule oxå så att det är gjort, undra vad man ska ha för kläder på doper då? har ju fan ingenting, blir väl kasnke dom kläderna jag köpte senast, men måste nog köpa ett nytt vitt linne för av nån konstig anledining så hittar jag inget av mina två lr tre vita linnen, dom kan vara hos emma men hinner inte åka ditt nånting innan jag ska till luleå..

lär nog inte hinna med att hämta mera saker i lägenheten häller så får väl göra det när jag kommer från lule igen,



ajja allt är bara bra med mig faktist, känns sjukt bra allt och jag trivs som fisken i vattnet..
är lite anton sjuk nu oxå , men får väl vänta tills på lördag innan jag träffar han, men han lär ju ha fullt upp med alla andra då ;) men det ska nog gå att lösa ändå på någe sätt ;)



nu ska jag gå och starta en tvättmaskin så att de hinner torka innan jag sk packa ner det..


ha det så bra alla


kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0