10Veckor 4dagar (inne i vecka 11)

Hej alla där hemma :)

Förlåt att jag inte skrivit på länge, har i alla fall varit till MVC i torsdags, allt såg bra ut och jag sa att jag inte var kunde äta och är trött dygnet runt och kan sova hur mycket som hällst, men järn värderna såg bra ut och det är normalt att man är sjukt trött när man är gravid, så det är bara att gilla läget :)

jag har flygit runt på rosa moln inågra dagar nu oxå, igår var jag så himla glad och idag oxå.. vet inte riktigt varför, men känner mig bara så glad och nöld med mitt liv. har världens bästa kille helt enkelt <3
fast jag skulle vilja åka hem till lule och umgås med min familj, mina vänner.. ta en fika och bara prata ;P
känns som att dom har missa en del ;P men nu efter jag skrivit detta ska jag skicka mail till dom och ge dom min blogg och lösen, så får vi se vad dom säger om detta :)

föresten i lördags så var vi på fest, så det var första gången jag var ut nykter tror jag, och jag måste säga att det var inte så tråkigt, förutom att man könde sig lite "utanför", man springer ju inte runt och pratar med allt och alla på samma sätt som när man dricker. jag var mest med anders hela kvällen, kände mig lite som ett plåster på han, så mellan varvena så gick jag nån liten runda och prata med vakterna och dom andra vi kom ditt med..
så det var faktist roligt, förutom att man klände sig bakis dagen efter..

en annan sak jag tänkpå på sista tiden..
att nånting kan kännas så jävla rätt, jag har haft förhållande med andra killar innan, men inte har vi pratat barn lr förloving ör liknande, men nu. allt känns som en självklarhet .. jag älskar mitt liv helt enkelt


nu måste jag dra för jag ska äta lite frulle

så ni får ha det så bra

kraaam

Kommentarer
Postat av: Emma

Har varit lite dålig på att läsa din blogg, för jag trodde du lagt av. men det hade du inte, jippi. Anna och jag hade våra aningar om att du hade en liten en i magen. Gud va kul! Grattis till er båda :D Var länge sedan vi träffades nu, får se om vi kanske kan klämma in en träff om du har tid/ Emma i göteborg

2010-11-15 @ 12:16:17
Postat av: Linnea

Åh va roligt att det är en liten på väg :) Grattis till er!! :)

2010-11-15 @ 14:42:02
Postat av: Majsan

Åh va kul! :) Grattis till er båda! Och mamma och pappa hälsar också grattis :)

2010-11-15 @ 22:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0