ajajaja, inte bra ;P

Hejsan.. har nästan glömt bort att skriva i bloggen :/

men det har varit jätte bra med mig fram till typ nu , fick bara så sjukt ont i magen just nu.
men hoppas det går över så snart som möjligt..
jag och anders har skruvat ihop ikea möbler, så imorgon ska jag kolla om mina fotaalbum går in i den, annars får jag kanske ha dom i bokhyllan. kanju i alla fall inte ha dom liggande i garderoben för den måste utnytjas in i det minsta ;P

jag har faktist inte ingen annin om vad jag ska skriva just nu, ligger i alla falli sängen och  väntar på att anders ska komma upp så att vi kan se på ensammen mamma söker, jag ville börja se det nu för att jag börjar 06 imorgon, men anders värkar inte fatta de dära med att stiga upp tidigt ;P


ajja nu ska jag ropa på han..


ha det bra alla

saknar er

pussss


Kommentarer
Postat av: Mona

nu när jag väl kommer ihåg att du har en blogg igen....så är den o uppdaterad. så då hoppas jag det är fixat till nästa gång jag kommer o "hälsar på". älskar dig vännen min <3

2010-11-06 @ 02:48:59
Postat av: stina

men bra då kan jag ju börka skriva igen då ;P

2010-11-08 @ 09:51:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0