hej igen, det har snöa ännu en gång ;)

Hej hopp ;P

idag fick anders rycka ut och skotta snö ännu en gång, även fast de knappt var nån snö alls, men det är ju toppen bra att han fixar så det är lättare för dessa sörläningar att körbil i snön ;)

Nu har jag och emma mest troligen fixat en lösning för min/våran lule resa, men jag ska faktist kolla om och vad det kokstar att flyga upp, men tror det ligger på 4000tusen per person och det tycker jag inte det är värt, lr joo det är värt det, men känns som att jag har annat att lägga pengarna på. i alla fall på ett  halvår ;)


jag har tänk ganska mycket på en sak, livet är VÄLDIGT konstigt måste jag säga. jag har själv suttit och "klagat" på folk som går och skaffar barn när dom knappt känner varandra, som emma och robin. när emma vart gravid så tänkte jag typ.. ojojoj vad tänker hon med, hon känner inte änns robin och dom har nyss träffats.
men jag måste ta tillbaka allt sånt dära ;P för nu när jag har träffa Anders så känns alltid så rätt, känns som en självklar helt allting, vist har jag varit sugen på att skaffa barn tidigare. men de har lixsom inte funnit på kartan då, de har inte varit rätt helt enkelt.. men nu känns allt så bra och så rätt.. det tycker jag ändå är konstigt :P


nu är det i alla fall ny vecka och då är det nya tag, full fart på jobbet då emma har åkt till luleå (sjukt avis är jag) eftersom jag vill hem till min mamma och pappa typ nuuuu , hällst igår;) men jag får väl lov att överleva, min lule resa blir nog inte så lång, så jag tänkte att jag åker  upp i slutet på februari för att hinna vara där ett länge tag och umgås med släkt och vänner.

ska fasiken kolla biljeter nu, det ska jag göra


heej då, och tacka för alla kommentarer ;) fortsätt med det ;)

Kommentarer
Postat av: Emma N

vi vill ha lite bilder på magen nu stinis :)

2010-12-03 @ 10:15:11
Postat av: mona

jag håller med emma....magbilder för faaan!!! jag måste ju nån sorts koll på dig så det är faaan bara uppdatera magen VARJE vecka o hör sen. saknar dig mitt sockertroll o älskar dig ännu mer <3

2010-12-03 @ 10:36:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0