Hej släkten och vännerna ;)

Hejsan...!

Vill börja klaga lite på mig själv, satt just och skrev och hade skrivit ett rätt långt inlägg, så bara försvinner skiten. det var väldigt jobbigt att behöva börja om IGEN... :/

Men vill i alla fall börja med att säga grattis åt anna och stefan som fått en liten gosse, all lycka till er. fast det finns ett preblem med detta dock. jag är lite avis och mycket bäbis sjuk, jag vill ju oxå ha en bäbis nu :/
det är bara ett evigt vänttande på att denna tid ska gå, förstår inte hur man ska palla vänta i 9månader, vad ska man göra för att tiden ska fortare..? har ni några bra tips på det lr?? ;)

till er som just börjat läsa min blogg vill jag bara säga att BF är den 6Juni enligt mina beräkningar, så vi får väl se när den kommer ut, kanske på mammas födelsedag lr på bellas födelsedag ;) vem vet ;P
för en egenfödelsedag blir nog svårt att få ;P

jahaja, vad ska man nu skriva då?? jag mår faktist rätt bra, det är bara det där med maten som är problemet ännu, jag är hungrig men får inte i mig så mycket. men värkar i alla fall få i mig npg mycket eftersom mina prover såg bra ut . så det är ju ingen fara med mig ;)

tror jag ska ringa till min mamma nu för hon ringde ingenting igår, så man får väl ringa och kolla läget. fast hon jobbar säkert...

måste ge er ett plus i kanten för kommentarena. det är MYCKET roligare att skriva när folk kommenterar det man skriver , så det kan ni forstätta med att göra..
och mamma, vart fasiken är dina kommentarer då??? Fyyy dig ;)



neeej nu ska jag dra. heej då alla glada ;)

Kommentarer
Postat av: Isabella

Jag hoppas på min födelsedag ;) Men för din skull så får jag väl hålla tummarna för en dag som inte är över tiden haha. Bra att du mår bra iaf!

2010-11-18 @ 18:45:45
Postat av: mamma

jag hppas på min födelsedag,annars kan du ju ta idas och sonnys den artonde hi,hi,hi

2010-11-18 @ 21:39:35
Postat av: Anna

Kul att höra stinis! Kanske bebben kommer ut på min födelsedag tillochmed ;). Hoppas det går lättare att äta snart ! Hörde av emma att du var påväg in till götet nån dag för fika, är ju din tur nu ;)

hoppas vi ses snart

kramkram

2010-11-18 @ 23:25:18
URL: http://lyra.blogg.se/
Postat av: Stina

Jag hoppas den kommer så snart den är klar där inne :) jobbigt att vänta Så länge :)

2010-11-22 @ 16:31:19
Postat av: johanna

åh vad kul att du ska få en liten bebis stina! :) hade jag ingen aning om! lovar dig att det kommer gå sjukt fort tills h*n tittar ut :)

2010-11-24 @ 22:33:10
URL: http://losemybreath.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0