jag är klantig värre

Hejsan gott folk.

Idag hade jag tid på mvc klockan 8:30, jag kommer nästan in springande för att vi var en minut sen. så när vi kommer in säger malin. men vi har väl inte tid idag..??
joo säger jag bestämt, så hon kollar upp det. och gissa vem som inte hade tid idag?? joo jaag, klantigt stina.
jag kolla mina papper som jag fick sist, och har tillochmed skrivit på dom 8/11 kl8:30 på två ställen.
vad har jag suttit i för värld igentligen??? jag skäms alltså.. men jag fick i alla fall göra ett tidigt UL, och det såg bra ut. vill ni veta hur många det var där inne???
en litet liten bäbis ;P

det var spänande med ul i alla fallm jag trodde inte man skulle se nånting så tidigt men de gjorde man, bäbisen sprattla omkring där för fullt, även fast den e så liten.. de  ekonstigt de ändå ;P

ajja jag har i alla fall tid på tosdag så jag ska försöka fixa  nån som kan jobba åt mig på torsdag, emma kan byta pass med mig i alla fall, så de löser sig ju alltid, annars tänkte jag kolla med sabina om hon kan rycka in lite ;)


men nu ska jag åka och jobba, har varit hem snabbt och bytt kläder och ätit mat, var så hungrig..

men ha det så bra alla glada


pussså kraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0