Tisdag och snö ;)

Hejsan hoppsan ;)

idag är det alltså tisdag och anders telefon ringde vid 05 tiden, han fick åka ut och skotta snö. tyckte nästan lite synd om han eftersom han är så morgontrött ;)
som ni då kanske förstår har det snöa, men jag måste säga att jag är besviken. grymt besviken,..
dom lova snöoväder och en klass1varning, för det hära lila..? Skojar dom lr? det är presis att det täckerbaken alltså ... men alla idioter lär ju ändå inte klara av att köra bil i denna lilla snö ändå ;)

idag mår jag rätt bra, har lite ont i magen än sen igår, jag och emma kom på den lysande iden att trycka i oss tvåmjukglassar, jag som knappt brukar äta en i normalfall, men gott var det..
men fick ligga och må illa och ha ont i magen hela gårkvällen och lite inatt.. så vad läde vi oss av detta? joo det räker med en glass nästa gång ;)

igår var jag till läkaren, det gick bra. jag har fått en ny tid nästan vecka och då ska dom "operare" bort en grej på mig, typ en skinklump kan man väl kalla det,, så då kommer jag få sy :/ vilket gör mig fan livrädd. :( hade ju behöft min mamma att ojja mig hos efter detta, men jag får väl ringa henne istället ;)

nu tänkte jag äta lite frukost innan jag ska åka och jobba klockan tolv.
så vill jag tacka för alla kommentarer och så klart får ni gärna skriva ännu mera kommentarer ;)

tack för idag gott folk

kraaam

Kommentarer
Postat av: Lina

Grattis till "magen" Stina!! :P Va roligt, blir ju inte lite avis på dig :) hehe

2010-11-24 @ 14:29:55
URL: http://linasundkvist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0