fyyyyy er :/

heej..!!
nu har jag ändå skrivit i min blogg rätt ofta, har även haft kommentarer rätt ofta.
men att skriva och ej få kommentarer på dom två senaste inläggen.. det suger. :/ blir lite lessen i ögat,
har gått in och kolla ifall jag fått nån kommentar med jämna mellanrum, men icket... tror ni att jag är sugen på att skriva då?? svar nej ;P

jaha, hur mår jag då?? joo tack jag lever ;) jag tryck i mig massa glass idag hos emma så jag mår väl som man förtjänar ;P mår illa och vill kräkas..


men nu ska jag försöka sova istället, ha det så bra alla

och glöm ej skriva några rader ;)



pusss å kraaam

Kommentarer
Postat av: Mona

svårt att kommentera när ma inte varit in o läst;)) ha nu int så höga krav lillrumpa. saknar dig <3

2010-10-27 @ 22:16:18
Postat av: Stina

Vadå lillrumpa? Du jag får inte på mig ett par byxer jag äger :p så jag skulle kalla mig själv stor rumpa ;)

2010-10-28 @ 11:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0