Hej era tråkfisar ;P

Hejsan hoppsan..

Nu ska jag börja med att klga lite grana,det roliga med att skriva blogg är ju faktist alla dessa kommentarer som man får, men får man inga så är det ej så roligt att skriva i den faktsit ;)
så tänk nu på det när ni läser. och för er som ej vet hur man gör ;)
längts ner  så står det kommentarer, tryck på den, skriv ditt namn och nån rolig kommentar ;P
det tackar jag för i förväg då ;)

okej då börjar vi mitt bloggande på riktigt då (men önskemål från emma)..

i lördags/söndags natt så vakna jag av att jag mådde så sjuk jävla illa, kändes som när man har magsjuka typ.
jag hade spyan halvägs upp i halsen mer lr mindra så jag fick springa till toan-.. för att inte väcka syrran och frutte så sprang jag ner.. väl framma så kom det fan inte ett skit.. först så trodde jag faktist att det skulle komma från alla håll odh kanter;P
men det gick bra, sen mådde jag illa hela natten,hela söndagen och till och från på måndag. och idag kommer det bara litegranna mellan varvena..
anders sa till mig igår när vi skulle sova.. Du: det värkar rätt jobbigt att vara gravid. haha och det ända jag hade i huvudet var en gammal reklam ;P Så jag svara fort.. joo de är lite jobbigt, men det är väl inte värre än när ni killar är förkylda.. haha fast jag tor det är mycke värre än det ;)

igår var jag på mvc för första gången, dom gick igenom drog och alchol vanor.
på alcohl fråger fick jag 5P och det var inte mycket eftersom jag är så pass ung.. sen sa sa dom bara massa självklar heter.. inte röka, inte dricka, inte knappra massa piller, inte ta droger och alllt annat dåligt man kan göra.. så gick jag lite info om mat som är bra/dåligt att äta, fast det hade jag redan tagit reda på ;P
nästa besök blir 8nov 8:30 ,  30min efter emma ;)
då ska jag göra UL för första gången, men igentligen ska man inte göra det ä'nnu, men när jag sa åt henne att jag gått upp mycke i vikt på kort tid så ville hon kolla i alla fall... så de kan väl vara lika bra det, så ska jag ta en massa spruter. det gillar jag INTE :(

ajja imorgon är jag ledig och då är det ullared på schemat, det ska bli roligt. åker ditt utan anders så då kan jag gå och plocka ,titta och känna på allt jag vill utan att han ska stå baki arslet och stampa med fötterna;P


nu ska jag vila min två blå innan anders kommer hem ;)

ha det så bra alla

glöm ej kommentarena ;) 

Kommentarer
Postat av: Mona

Ofattbart, underbart o väntat.....är så glad så du aaaanar inte:))) min älsklinggstina ska bli mamma <3 (och jag frågar mig genast om du kommer vara lika sträng mot dina egna barn??;) puss älskling

2010-10-13 @ 09:50:46
Postat av: Lisa

Men viktökningen hade ju inget med graviditeten att göra, varför skall man göra UL då?

2010-10-13 @ 19:23:32
Postat av: mamma

mot illamåendet kan du köpa åksjuketabletter,hör på apoteket.hoppas du hittar bra grejer på ullared.nu ska jag se tv en stund innan jag går och sover,har varit och jobbat.puss puss.det går snart över.

2010-10-13 @ 22:03:44
Postat av: Stina

Mona, mina barn kommer gå i ett led baki mig :) sen får vi se hur sträng jag måste vara :p, hahaha tycker du jag är så sträng med barnen? Haha dom kanske är rädda för arga tanten Stina.? Men syrran jag har gått upp 5kg sen jag var i Lule tills vi var hos er.. Det är typ en månad, så de så. Mamma, jag glömde kolla dom pillrena. Men nu är det faktist rätt bra, man ska tydligen äta hela tiden :)

2010-10-14 @ 23:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0