Hej hopp gummi .......?

Hej alla norrläningar ;)

Hoppas att alla har det superduper bra.
jag är ledig idag så idag håller jag på att byta sängkläder, har allting ute på vädring nu.
jag skulle ladda upp kort på datorn idag på morgonen,men tror ni att jag hitta min jävla data sladd? svar: NEJ..!
trodde fasiken jag skulle flyga i tacket, fick i alla fall gå och hämta bilen och åka till elgoganten och köpa en ny, som var mycket bättre oxå ;P

men detta är BARA för eran skull som bor högre upp än kba regionen.
Just nu är det inte alls bra, jag har ingen matlust för fem öre, känns som att jag ska spy direkt jag säger lr tänker på ordet mat.. jag vet som inte riktigt vad man ska göra.. igår så åt jag massa äpplen på jobbet i alla fall för det gick att äta. åt även jätte lite kyckling och ris och kebab och mos. men även om jag är jätte hungrig och bara vill kasta i mig maten så går det inte.. när maten väl står framförmig och jag ska ta en tugga så bara växer det i munnen, fy faan så äkligt det är.. Bläääää..
jag klarar inte av lukten på jobbet häller, direkt jag kommer så vändersig magen ut och in.. men när man väl ståt dära ett tag så går det rätt bra...
och detta illamåendet kommer och går som vanligt, det är värken bättre lr sämre.. men jag lever så det går ingen nöd på mig ;) nu tänkte jag bjuda på några bilder..

fast jag har ju dock ingen anning om det är för att jag blivit tjock lr för att jag är gravid som min mage växt.:? tänkte att de kan ju ni som varit gravida avgöra ;) det är bara posta en kommentar lr två ;)

även ni som inte varit gravida får ju så klart oxå tycka till ;P

håll i hatten för här kommer dom















ja det var dom, sen kommer jag nog vänta ett tag med att lägga upp bilder, tills det syns på "riktigt", men tänkte att det kunde vara kul med några bilder som är från början, så kanske det kommer bilder i slutet oxå ;P


ajja hoppas ni är nöjda och glada

tack för idag

Puss & Kram



Kommentarer
Postat av: Lill emma

Oj du har ju fått lite mage vad roligt stina :)

2010-10-20 @ 17:09:14
Postat av: mamma

ja du redan mage undra hur det ska sluta.prova åksjukepillren det kan ju hjälpa så du får äta,för du behöver ju mat.nu ska jag gå och äta,har varit i stan hela dagen.puss hälsa anders

2010-10-20 @ 18:33:53
Postat av: Mona

gravidmage-inget snack.... men som "mamma" säger....redan mage??....hur ska detta sluta???

2010-10-22 @ 22:11:59
Postat av: Stina

Jag vete tusan hur detta ska sluta :) vi får väl se :)

2010-10-24 @ 13:52:46
Postat av: Lisa

Om du rätar på ryggens å försvinner magen ;)

2010-11-04 @ 22:24:11
Postat av: stina

neej lisa jag är ju en tjockis nu ;P

2010-11-08 @ 09:51:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0