Hej släkten och vännerna ;)

Hej hej..

det var inte igår jag skrev hära ;)

men nu tänkte jag börja från ruta ett,eftersom många av er inte bor runt knuten på mitt hus, ;P
här tänkte jag skriva om mig själv och min graviditet. det är ej så många som vet om detta så har därför stoppa lösenord på min blogg så bara mina närmaste kan gå in och läsa. så därför vill jag att detta lösenord ska stanna hos er oxå.. ;)

som ni redan vet är jag på tjocken, det är em konstig kännsla. men en mycket bra och rolig sådan.

för ca 2veckor sen så fick jag åka hem från jobbet för att jag mådde så fruktansvärt dåligt, jag mådde illa och fick tom spy hela tiden så jag kände att det ej var någon hitt att stanna där ifall det skulle vara magsjuka. men nu i efterhand så vet jag att det ej var magsjuka utan det var med stor sanolikhet att jag var gravid redan då. ;)
så nu är det rätt bra med illamåendet, det kommer ocg går men än så länge är jag ej i närheten av när jag fick åka hem från jobbet.. jag har även ont i magen till och från.. känns som att jag har mensvärk typ, men det gör då ingenting..nånting som jag tycker ärjobbigt därimot är alla dessa toa besök, det gör mig galen. att vakna klockan 04 på natten/morgonen att man är kissnödig tycker jag inte är så jätte roligt, men det lär ju bara bli värre ;) men det är ju för en godsak så jag överlever nog detta utan problem..


nu tänkte jag åka på ica maxi och handla så att jag har nån mat hemma tills min syster och frutte kommer.
det är inte många timmar kvar nu ;)
ska bli mycke roligt och trevligt..


måste dra men ha det underbart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0