hejsan...

Hej..!

igår mådde jag inte så jätte bra, mådde jävligt illa. sen när jag kom hem från jobbet så la jag mig i soffan. då är det inte så farligt, men sen när jag steg upp då kommer skiten.. börja må jätte illa, fick springa fram och tillbaka på toaletten för att spy. men det kommer ingenting utan jag bara tomspyr. så jag bad sabina hoppa in och jobba för mig idag vilket jag är mycket tacksam för eftersom att det nästan är värre idag :/
men har i alla fall försökt få tag på mvc i kungsbacka men dom tog ej imot mera samtal idag. då fick jag ringa rådgivningen men dom ville att jag skulle prata med en barnmorska, hur ska de gå när dom ej tar imot mer samtal idag? puckon, men då ringde jag hallands vård nånting ;P dom koppla mig vidare till varberg sjukhus opch dom koppla mig vidare till en barnmorska, så nu har jag fått två tips på vad man ska ta för nånting. och hjälper inte detta måste jag ringa dom på måndag igen.. jävla jobbigt med allt ringade, jag ska bli miljonäroch ha min egna barnmorska nästa gång ;)
så sa dom att blir det inte bättre och att jag inte äter som jag ska så kan det hända att jag bli inlagd..
men det tänker jag då fan inte bli, så nu är det väl bara att äta det manär sugen på.. fast vad ska man då äta? eftersom jag värkligen inte är sugen på nånting som heter mat :/ nånting jag hade kunna äta  nu är mammas palt, fyy så gott det hade varit med palt alltså ;P lr farmors stuvade makaroner och köttfärsås..
jag får vänta till jul med mammas mat i alla fall. tyvärr :/

men imorgon är det jobb igen, då skiter jag i hur jag mår..fast denna jävla lukten på jobbet :/ fyy de luktar inte gott.. haha och igår fick jag be thaien tömma diskhon från mat för jag höl på attt spy när jag såg skiten..



neej nu är det väl bara hoppa i kläderna och åka mot apoteket, jag hoppas på det bästa helt enkelt.



puss å kraam


glöm ej kommentarerna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0