Måndag idag :) vad annars

Heej...!

sitter i soffan och väntar på att PH ska börja :)
idag fick jag rycka in på jobbet eftersom anton vart sjuk så emma vart tvungen att ta ut VAB,
jag sa ändå till anders för några dagarsen att anton varit frisk sen han börja på dagis, tycker att dom flesta dagissbarnen knapppt hinner bli friska så är dom sjuka igen, men det var första gången som anton fick stanna hemma från dagis.. hoppas mina barn bli lika friska ;)

idag lagade jag faktist en mycket god middag.. det var biffar,potatis och "farmors"morotstuvning, ger mig själv MVG på den, anders fick brunsås eftersom han ej ville ha stuvningen ;P
fick i alla fall äta mat tills jag nästan spydde , onvaligt. lr inte onavligt ;P har ju hållt på att spy innan jag knappt ätit förut, men nu var det ju för att jag fick äta mycket mat så jag nästan spydde ;P

jahaja, jobb hela  veckan då, sex dagar denna vecka så jag kolla med andrea om hon kunde ta min söndag, hade varit så bra . så kanske jag och anders kan få lite sakger gjorda.. känner mig lite stressad måste jag säga :)

neej nu ska jag göra det roligaste på hela månaden, betalaräkningarn, jiiiiipppiiii ;P


glöm EJ kommentarerna för sist var det inga alls :/


byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0