Tackar och bockar :)

Hej gott folk..

jag måste ju börja ge er beröm att ni äntligen tog tummen ut arslet och skrev en rad lr två ;)
speciellt till min älskade mamma ;) Det var bra jobbat mamma ;P

Jahaja, hur var det med mig då? Joo det är bara bra, illamåendet kommer och går som vanligt. samma ont i magen, det kommer och går och könns som att man har mensvärk.. fast sjukt sjönt att slippa ha den dära jävla mensen alltså ;) det kommer man nog inte sakna ett skvatt...

igår var vi på personalfest, vi bowlande och åt middag på peppes, det var mycke trevligt och roligt. det tackar vi för ;) så måste jag ju lägga till att mitt lag vann bowlingen..
sen var det bara hem och sova efter en lång dag.
tack till mamma som tog sig tid att prata med mig när jag gick hela långa mörka vägen från storavägen fram tills jag kom in i huset.. jag är sjukt mörkrädd alltså ;P ett minus till anders som inte hade på sin mobil då jag ville att han skulle möta mig ;P


nej nu ska tanten sova..

natti natti och glöm ej kommentarena ;)

Kommentarer
Postat av: Den gosiga mjuka nallebjörnen

Nu jävlar har mamma visat att man kan skriva till dig och anders! Jag har just gort en ny budjet och jag kom fram till att det blir nog ingen tvättmaskin till paret i södra sverige. men kanske någon annan liten grej?? om ni har tur.

Du kanske måste köpa en pannlampa så att du ser när du ska hem och ett överfallslarm så kanske du känner dig lite störe och starkare.

Puss och Kram från teddybjörnen

2010-10-18 @ 11:40:12
Postat av: Stina

Det var inte dåligt att du oxå kan skriva pappa :) det är roligt när ni skriver en rad lr två, nää men ni behöver inte köpa en tvättmaskin, men jag vill nog gärna ha pengar i julklapp Så att man kan köpa en ny sån och även barnvagn och bilbarnstol när det är dags för det, för de kostar väl en hel förmögenhet.. Kraaaam

2010-10-19 @ 10:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0